Szintén egy Node3D lett a Particle Emitter osztály is, így - mint minden Node3D-t - ezt is lehet Node3D-hez kapcsolni (most egy csonthoz van éppen). Még fejleszteni kell, pl. legyen lehetőség nem additive blenddel kirajzolni részecskéket, illetve valami script-szerű irányítást szeretnék hozzá csinálni (jelenleg kódból kell vezérelni, de lehet, hogy ezt csak később csinálom meg, majd ha lesz grafikus, és szeretne részecskerendszereket csinálni :D)
Itt egy videó az egészről:
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.