HTML

Friss topikok

  • Pretender: @Tiberius (the one): hallottam mondjuk már róla, de teljesen abban a tudatban voltam, hogy az mana... (2012.02.28. 18:43) Winapi Winforms
  • Pretender: @version: oké :) most végül lehet, h találtam valakit, majd látjuk ;) (2011.12.08. 19:26) Háló 2

2012.03.24. 09:18 Pretender

PostProcess

 Végre valahára volt egy kis időm foglalkozni a cuccal. Talán hirtelen csak ennyi :(

A PostProcessinget tettem most vissza, egy elég egyszerű formában. Mint a photoshopban, itt is "layerek" vannak, amik egymásra épülnek, tehát fontos a hozzáadási sorrend, hiszen olyan sorrendben futnak le az effektek. Az első bemeneti textúrája a deferred shadingből kapott végleges textúra, a második effekt bemeneti textúrája az előző kimenete, stb. Természetesen a deferred shadingből elérhető az összes többi textúra is, ha szükséges (depth, normal, light)

Első körben csak egy tesztet csináltam, egy kezdetleges radial blur lévén:

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://screamengine.blog.hu/api/trackback/id/tr564336602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása