Végre valahára volt egy kis időm foglalkozni a cuccal. Talán hirtelen csak ennyi :(
A PostProcessinget tettem most vissza, egy elég egyszerű formában. Mint a photoshopban, itt is "layerek" vannak, amik egymásra épülnek, tehát fontos a hozzáadási sorrend, hiszen olyan sorrendben futnak le az effektek. Az első bemeneti textúrája a deferred shadingből kapott végleges textúra, a második effekt bemeneti textúrája az előző kimenete, stb. Természetesen a deferred shadingből elérhető az összes többi textúra is, ha szükséges (depth, normal, light)
Első körben csak egy tesztet csináltam, egy kezdetleges radial blur lévén:
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.