HTML

Friss topikok

  • Pretender: @Tiberius (the one): hallottam mondjuk már róla, de teljesen abban a tudatban voltam, hogy az mana... (2012.02.28. 18:43) Winapi Winforms
  • Pretender: @version: oké :) most végül lehet, h találtam valakit, majd látjuk ;) (2011.12.08. 19:26) Háló 2

2011.08.05. 10:47 Pretender

Features

 Írtam egy rövidke kis feature listát, amit jó lenne teljesíteni. Nyilván vannak magasabb prioritást élvező dolgok, így van amit csak akkor fogok megcsinálni, ha már nagyon ráérek :)

Színkódok:
: egyáltalán nincs még
: már van valami, de még fejleszteni kell
: egyelőre úgy néz ki, hogy "kész" (mert hát soha nincs kész semmi)

Tools:
- Map and Terrain editor 
- Game object, Material, Physic, Animation editor 

Game:
- Animation 
- Pathfinding 
- AI 
- Network (UDP, Client-Server) 
- Camera 
- Scripting 
- LOD 
- Terrain 
- Keyboard, Mouse and Joystick input 
- Hang

Rendering:
- Diffuse, Diffuse + Specular, Normal, Normal + Specular mapping (Static and Animated) 
- Special effects 
- Particle systems 
- Shadow (CSM) 

Math:
- Rigidbodies 
- Ragdoll 
- Collision 
- Culling (View Frustum Culling, Occlusion Culling) 
- Portals 
- Vehicles (Helicopters, Tanks, Cars, Trucks) 

GUI:
- Ingame GUI 
- Tools GUI 

Mint látszik, van még dolog rendesen. Csak időm is legyen... :) Mostanában nem volt túl sok.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://screamengine.blog.hu/api/trackback/id/tr813127536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása